Поръчка, доставка и плащане

1.  Поръчка

Клиентът може да прави поръчка на сайта чрез добавянето на предлаганите стоки и услуги в количката за покупки, следвайки указанията и стъпките в сайта.

Завършвайки своята поръчка, клиентът се съгласява, че цялата предоставена информация, необходима за процеса на закупуване е вярна и пълна.

Незавършените поръчки не водят до регистриране на поръчка. Те остават в системата и се виждат в профила на клиента. Незавършената поръчка може да бъде завършена по всяко време. Покупките, заложени в поръчката, не се резервират и е възможно да не са налични към датата на завършване на поръчката

Стоките и услугите са достъпни в рамките на стоковите наличности и могат да бъдат потвърдени или отказани в зависимост от наличностите.

Наличността на всеки продукт е обозначена чрез легенда за удобство на клиента. bulcom.bg си запазва правото наличността и сроковете на доставка да се доуточняват по телефона или e-mail.

bulcom.bg не носи отговорност за спазване на сроковете на доставка за продуктите, които са обозначени, че са само чрез заявка или за определен период.

До момента на доставка продавачът може да откаже да изпълни направена поръчка, като предварително уведоми за това клиента, без никакви последващи отговорности или задължения за всяка от страните. Тогава доставчикът е длъжен да възстанови платените от клиента суми, ако има такива, без това да доведе до някакви допълнителни разходи за клиента.

С изпращането на поръчката клиентът дава право на продавача да се свърже с него пo всякакъв възможен начин, когато това се налага във връзка с направената поръчка. Клиентът се ангажира да изрази съгласието си за направената поръчка и да потвърди всички детайли по нея.

Клиентът може да откаже доставка на продукта във всеки възможен момент. Ако продуктът е на път към клиента, той е длъжен да възстанови всички транспортни и логистични разходи за това.


2. Доставка

bulcom.bg доставя онлайн поръчаните стоки чрез куриерска фирма Еконт Експрес на посочен от клиента адрес, чрез собствени средства на посочен от клиента адрес (до входа на адреса или най-близкото място където е възможно да се паркира), на посочен от клиента офис на куриерската фирма или в магазин от партньорската мрежа на bulcom.bg в зависимост от избора на клиента.

Продавачът извършва доставката на стоките само на територията на Република България.

Предлаганите стоки са съпроводени с необходимите документи и опаковка.

Времето за доставка обикновено е средно от 1 до 3 работни дни за стоки, налични в централен склад, 1 до 5 работни дни за стоки, налични във външен склад, до 20 работни дни, когато стоката е с доставка от направата на поръчката, без да надвишава 30 работни дни. Ако продуктът не може да бъде доставен,  bulcom.bg се задължава да информира за това клиента.

Доставката на поръчки, съдържащи стоки на стойност над 120 лв (с ДДС) е безплатна за клиента, освен ако стоките не са в промоция или клиента не ползва други намаления или отстъпки.

Доставката в магазин от партньорската мрежа на bulcom.bg е безплатна.

Доставките се извършват от понеделник до петък между 09.00 и 18.00 часа и събота между 09.00 и 13.00 часа, с изключение на празнични дни. Изключение може да има за населени места със специален график на обслужване.

При доставка с куриер Еконт Експрес в деня на доставка ще получите SMS от куриера, че имате пратка за получаване. Ако не бъдете намерен на уречените ден и място и няма друго лице, което да приеме пратката вместо Вас, куриерът оставя стикер, че е идвал и координати, на които да се свържете с него. Пратката се връща в офиса на куриера до поискване от Ваша страна. Ако и на следващия ден не се свържете с нас или куриерската фирма, приемаме поръчката за анулирана. Клиентът има възможност да отвори и прегледа съдържанието на пратката преди да плати на куриера.

bulcom.bg  се ангажира да уведомят клиента по телефона или имейл, ако се появят внезапни обстоятелства, възпрепятстващи навременното изпълнение на доставката.

Всички стоки са застраховани до момента на получаване и пристигат с документи за гаранция, касова бележка (или фактура, ако има изискана такава).

Клиентът трябва да прегледа стоката в момента на доставката и предаването й от продавача или куриера и ако не отговаря на изискванията, да уведоми за това незабавно продавача.

Рискът от загуба или повреда на закупените продукти преминава върху клиента в момента, в който клиентът или посочено от него трето лице приеме стоките.


3. Плащане


Клиентът се съгласява, че продавачът има право да изисква и приема авансово плащане за сключените с клиента договори за покупко-продажба на стоки и тяхната доставка.

Клиентът се съгласява да извърши плащане съгласно избрания от него начин и съгласно договореното при сключване на договора от разстояние и според условията между клиента и съответния доставчик на платежни услуги.

За правилното съставяне на фактура, клиентът е длъжен да актуализира данните в акаунта си. Той е длъжен да прегледа информацията, посочена в поръчката, за да се убеди, че тя е пълна, вярна и точна. Клиентът носи цялата отговорност за верността на предоставените данни.

Ако клиентът желае фактура, е длъжен да предостави цялата необходима информация в съответствие с действащото законодателство за издаването ѝ. В противен случай се издава Касов бон.

bulcom.bg издава фактура или касов бон за всяко плащане по поръчка, чрез която клиентът си е купил стока и/или услуга. Клиентът се съгласява да получи фактурата/касовия бон физически заедно със стоката, както и по електронен път на e-mail, посочен от клиента в акаунта му или чрез качването ѝ в самия акаунт.

Начините на плащане, които предлага bulcom.bg са: в брой, с карта, банков превод, с наложен платеж.

  1.  В брой може да платите на адрес София, ул. Три Уши 6А, офис 2, Булком Сервиз, както и в регионалните ни представителства;
  2.  С карта може да платите онлайн през PayPall акаунт;
  3.  По банка с банков превод може да внесете сумата по сметка на Булком Компютри ООД, Банка Пиреус АД, IBAN BG16 PIRB 7405 1735 0011 38;
  4.  С наложен платеж в офис на Еконт или при доставка на адрес директно на куриер.

Цената и начинът на плащане са посочени във всяка поръчка.

Цените на стоките и услугите са крайни и включват ДДС, както и всички други данъци и такси, предвидени в действащото законодателство.

В случай, че bulcom.bg не получи плащане съгласно избрания от клиента начин в посочения срок, поръчката става невалидна.